Ga naar de inhoud
- Afspraak. Praktijk Alma Linde werkt alleen op afspraak. Kom op de afgesproken tijd. Indien u te vroeg bent, vraag ik u om buiten te wachten. Er is binnen geen wachtruimte. Indien u laat bent gaat de tijd van uw behandeltijd af. Dit betekent dat ik uw voeten mogelijk niet volledig kan behandelen zoals u van mij gewend bent. Kom dus op tijd.
- Annulering. Bij een afspraak houd ik tijd voor u vrij. Ik kan dan geen andere cliënt ontvangen. Om deze reden hanteer ik de onderstaande annuleringsvoorwaarden: U kunt kosteloos annuleren tot 24 uur voor de behandeling. Annuleert u binnen 24 uur voor de behandeling, dan bent u 50% van het totaalbedrag verschuldigd. Komt u zonder bericht niet opdagen, dan bent u 75% van het totaalbedrag voor een basis pedicure behandeling verschuldigd. Natuurlijk kunnen er zich bijzondere omstandigheden voordoen. Neem in dat geval contact met mij op zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
- Betaling. De betaling geschied door middel van een betaalverzoek via de bank KNAB. Tarieven zijn inclusief 21% btw.
- Privacy. Alle door u verstrekte informatie wordt vertrouwelijk behandeld en wordt niet aan derden verstrekt. De gegevens van de cliënt worden volgens de richtlijnen in de Wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) vertrouwelijk behandeld. Zie ook het kopje ‘privacy policy’ op de website.
- Garantie. Praktijk Alma Linde geeft de cliënt 7 dagen garantie op de behandeling. De garantie is alleen geldig wanneer adviezen voor thuisverzorging zijn opgevolgd en de cliënt het advies om medische hulp te zoeken binnen 5 dagen heeft opgevolgd. Alma Linde kan vragen om een controle afspraak bij een ingroeiende nagel, deze afspraak op verzoek is kosteloos.
- Aansprakelijkheid. Praktijk Alma Linde is niet aansprakelijk voor schade van welke aard dan ook, ontstaan doordat Praktijk Alma Linde is uitgegaan van de door de cliënt verstrekte onjuiste of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoening en medicijn gebruik. Praktijk Alma Linde heeft het recht van de client een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigd.
- Gedrag. De cliënt dient zich behoorlijk te gedragen. Indien Praktijk Alma Linde dit nodig acht heeft zij het recht de client toegang tot de praktijk te weigeren zonder opgaaf van reden.